Guerciotti

MADE IN MILANO.

 

Miláno, jedno z najdôležitejších a najfascinujúcejších miest v Európe. Trináste mesto Európskej únie a 19 mesto v  kontinente podľa počtu obyvateľov.

Stáva sa “Hlavné mesto talianskej ekonomiky”  počas priemyselnej revolúcie v druhej časti XIX. storočia, začlenením sa z Torinom a Genovou do “priemyselného trojuholníka”!

V poslednom storočí sa mesto významne stabilizovalo ekonomicky aj produktívne, stáva sa ekonomickým centrom Talianska a jedným z hlavných svetových módnych centier, zároveň centrom najdôležitejších talianskych univerzít. Miláno získava titul “Global city!” umiestnením v svetovom rebríčku ako jediné talianske mesto v svetovej móde.

V roku 1964 Paolo Guerciotti zakladá  “GUERCIOTTI” priamo v srdci Milana, blízko hlavnej ulice Buenos Aires, jednej z najdôležitejších obchodných štvrtí mesta. Je to GUERCIOTTI kto reprezentuje jednu z najdôležitejších značiek bicyklov priamo v Miláne. Vo viac ako 50 ročnej histórii, dosiahnuté výsledky sú zrkadlom húževnatej vytrvalosti,  tradície a neustáleho napredovania značky.

GUERCIOTTI reprezentuje jednoducho povedané ozajstný produkt Made in Miláno! Preto je dôležitá talianska realita, lepšie povedané Made in Italy, je tiež c dôležitá originalita, priestor  kde sa vytvára a navrhuje dizajn, testujú produkty, kde sa vyrábajú ozajstne šperky dvoch kolies, ktoré znovu dokazujú a reprezentujú Miláno, mesto historických a jedinečných značiek, bez pozabudnutia na tradíciu a pokračujúcu evolúciu vývoja.

Miláno, mesto –  metropola , kde bicykel  stále viac a viac získava veľmi dôležitú úlohu nielen ako kreatívny produkt alebo športový nastroj, aj zásluhou značky GUERCIOTTI, v kolekcii 2017, začlenia do jedného zo svojich modelov, oficiálny znak Mesta Milána, na ukážku a vďaku a svojej hrdosti a originalite.

Výber modelu bicykla kde je začlenený znak mesta Milána, má jediný dôvod: Altro S je prvý produkt značky Guerciotti neviazaný k pretekárskemu modelu bicykla.

V dnešnom modernom svete, kde bicykel bude viac a viac považovaný za dopravný prostriedok, Guerciotti identifikuje budúce modely, ktoré na základe dopytu klienta, budú orientovane viac k turistickej a urban – veľkomestskej cyklistickej móde.